Меню сайта
Категории раздела
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Өткізілген іс-шаралар
Бекітемін: «Теміртау қаласының №9 мектеп-лицейі» коммуналдық мемлекттік мекемесінің « » 2015/16ж «Теміртау қаласының №9 мектеп-лицей» КММ оқушыларға кәсіби бағдар беру бойынша 2015-2016 оқу жылына арналған
Толеранттылық кітапхана тәжірибесінде Қазақстан Республикасы егемендік алғаннан кейінгі кездегі қоғамныңбасты мақсаттарының бірі-жас ұрпаққа сапалы білім берумен бірге заман талабына сай патриоттық тәрбие беру.Патриоттық білім,ол қоғамда білімінің тез және шапшаң қарқынмен дамуына байланысты туындайды. Өйткені, оқушылардың мектепте ғана алған білімдерімен шектеліп қалуына болмайды. Патриоттық білім-оқушылардың іс-әрекет тәсілдерді меңгеруі мен білім алуы, іскерлік пен дағдыны игеруге даярлау. Патриоттық сана-сабақта және сабақтан тыс ісшараларда Отанды сүю, елін қорғауға байланысты басты ұғымдарды ашып көрсету арқылы қалыптасады. Елімізде болып жатқан шын мәніндегі тарихи өзгерістері, ұлттық сана сезімнің өсуі, ұлт арқылы қатынастар үдерісі Отанымыздың ортақ тағдыры үшін жауапкершілікті сезінетін патриоттар тәрбиелеуді ерекше талап етеді. Жас ұрпақтын патриотттық санасын қалыптастыру үдеріндегі іс-әрекетіне қажетті, адамгершілік ұстанымдар мен тұжырымдардың мәндерін тереңірек анықтау қажет. Казіргі қоғамдағы патриоттық сана екі топтан тұратын біртұтас жүйе ретінде беріледі: 1.Оқушылардың сана-сезімін өз ұлтының мәдениеті мен ана тілін меңгеру негізінде дамыту 2. Әлемдік өркениет жетістіктерін, жалпы адамдық қасиеттер жүйесін меңгеру негізінде дамыту, яғни оқушылардың өз халқының тарихы мен мәдени дәстүрлерін үйрену, зияткерлікпен эмоционалды дамуы, сондай-ақ әлем халықтары мәдениетінің дамуындағы бір-біріне ықпалы туралы түсінігін қалыптастыру. Кітапхана жас ұрпақтың оқу орны ретінде заманауи орталық болғандыңтан, жас жеткіншектерді ұлтымыздың патриотизмге бай тарихын, жауынгерлер мен батырлардың ерліктерін, ата-бабаларымыздың өнегелі өмірін жас ұрпаққа жеткізу патриотизмге баулудың бірден бір көзі. Жоғарыда айтып өткеніміздей, ұрпағын өз халқының патриоты етіп тәрбиелеу, қай халықтың болмысын батыры Бауыржан Момышұлы:"Біздің тарихымыз батырға бай тарих, халқымыз батырлықты биік дәріптеп, азаматтық пен кісіліктің символы, үлгісі санаған. Батырлық деген, елдік деген ұрпақтан-ұрпаққа дәс түр болып қала бермек. Өткенін білмеген, тәлім-тәрбие, ғибрат алмаған халықтың ұрпағы тұл, келешегі тұрлаусыз." деген Б. Момышұлының өзі де ұлтжанды азамат екенін артында қанатты сөздерінен көрініс табады. Жас ұрпақтың бойында ұлттық патроттық сезімін қалыптастыру үшін біздің мектептің кітапханасында оқырмандарды қызықтыру үшін сынып жетекшілермен, пән мұғалімдерімен көптеген іс-шаралар өткізіліп,көрмелер ұйымдастырылып тұрады.Мектеп кітапханасы арнайы дәстүрлі көрмелермен жабдықталған.Жас ұрпақтың Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру, туған елге, туған елге, туған өлке туралы патриоттық сезімін ояту мақсатында"Қасиетті байтақ елім-Қазақстан","Ана тілің арың бұл","Туған өлке-байлығым","Абайдың сөзі-қазақтың бойтұмары"т,б. атты тақырыптық көрме жасақталып,ондағы мақсат ғасырлар бойы қастер тұтып келген ар-намыс, ождан, имандылық, инабаттылық, Отанға,туған елге, туган жерге,туган тілге, дінге деген сүйіспеншілік сияқта асыл қасиетті сіңіру, қадірлей, қорғау, қастерлеуді түсіндіру. Соны мен қатар, кітапханада Ел басының жолдауына байланысты "жолдаудың жарқын жолдары" атты кең көлемде кіап көрмесі жасалып, Н. Ә. Назарбаевтың кітаптары, барлық жылдардағы Жолдаудар қойылған. 2010 жылғы 29 қаңтардағы Жолдауына байланысты биылғы Жолдауының ерекшелігі жөнінде оқушылар арсында баяндамалар оқып, талқыланды. Оқушыларға қазақ халқының ұлтжанды ақындардың шығармашылықтарын насихаттау, асыл әдеби мұралары арқылы жас ұрпақ бойына ұлт жандылық, адамгершілік, ізгілік қасиеттердің халықтастыру мақсаты мен әдеби танымалдық кеште кітап көрмесі, слайттар пайдаланамыз. Заманауи жастар көпшілік шаралардың жаңа түрлерін ғана емес, жаңа мазмұн да талап етеді. Жылма-жыл кітапхан 7,9 мамыр күндері мерекелі мүшайырлар өткізуші еді. Бірақ ендігі жерде оны жаңа мазмұнмен өткізу талабы алға шықты. Сол себепті "жеңіс жадында жаңғырады..." атты әдеби бәйге ұйымдастыруды мақсат етемін. Бәйге талабы жастар еңбектерін Ұлы Отан соғысына қатысқан өз аталары немесе тылда ерен еңбек етіп, жарын соқыстан сағына күткен асыл әжелері туралы жазу болмақ. Осы еңбектерін жазу барысында әрбір жас өспірім аталары , әжелерәі туралы іздестіреді, сұрастырады, көнерген альбомдар ашады, естеліктер атқарылады. Ол жерде кітапхана отбасылық ұрпақтар сабақтастығына дәнекер болады, аталар ерлігін білуге жастардың құлшынысын ойатады деп үміттенемін. Балалардың жаңашылдыққа жетелей отыра, өткенімізді білетін, бүгінгімізді түсінетін, болашаққа сеніммен қарайтын азаматтарды тәрбиелеу. Сондықтан, оқушыларға патриоттық тәрбие берудегі жұмыстар алдағы уақытта да жалғаса береді.Қорыта айтқанда, мектеп кітапханасы рөлі жылдан-жылға артып келеді. Олай болса, жақсы кітаптың бар қазынасы оқырман жүрегіне жеткізіп,рухани керегімізе айналдыра білейік. Мамандық таңдау маңызды іс. Мақсаты: ”Мамандық “ құндылығы туралы түсініктерді кеңейту. Мамандық таңдау, оның нәтижесіндегі еңбек қуанышы туралы ұғым беру. Көрнекілігі: түрлі - түсті қағаз, үнтаспа, А4 қағаз, слайд, қанатты сөздер.интербелсенді тақта, плакаттар, үлестірмелі қағаздар Әдісі: әңгімелеу, пікірталас, ойын - жаттығу. Барысы: «Өскенде кім болғың келеді?», – бұл сұрақ үлкендердің кішкентай балаларға қойғанды жақсы көретін ең кең таралған сұрақтардың бестігіне кіреді екен. Біздің бүгінгі тәрбие сағатымыз да осы сұрақ төңірегінде болмақ. Жалпы ес білгелі кез келген адам өз - өзіне «Мен кіммін?», «Осы өмірдегі менің орным қандай?», «Қалай өмір сүремін?» деп ойлануы керек. Профессия – латын сөзінен шыққан, “professio”, - анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді. Мамандық – қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі. I бөлім. «Ой қозғау» Оқушылар сіздерге сұрақ қояйын. Қандай мамандық иелерін білесіздер? «Кім тапқыр?» ойыны: Оқушылар мамандықтарды (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде) атап, қысқаша мағлұмат береді. «Әріпті мамандық»- ойыны. Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ жеңіске жетеді. Сонымен қатар өздері тапқан мамандықтарының қыр - сырын айту керек. І - топ: «А» (археолог,актер, ) ІІ - топ: «К» (кинорежиссер) ІІІ - топ: «Ж» (жазушы) М, мұғалім С, санитар Т тігінші, трактарист әріптері беріледі. Психологиялық сәт: «Психогеометрия»- өзін - өзі тану: Үшбұрыш. Егер мамандық иесі болсаң не істер едің: (ситуациялық шешу) 6 ."Бұл кім?" кәсіби бағдар ойыны. Қай пәнді сүйіп оқисың? Қандай маман иесі болғың келеді? Мен 5-жылдан кейін... Қандай оқу орнын таңдайсыз? Қандай мамандықты? (Сен оқуға түскеннен кейін оқудың қиындығына төзе аласың ба?) Таңдау себебің? Таңдаудағы мақсатың? Сіз таңдаған саладағы ұлы адамдар кімдер? Мен 10-жылдан кейін... Сіздің мамандық таңдағаннан кейінгі жеткен жетістігіңіз қандай? «Ең,ең..» Тестік тапсырмалар: Ең ақшасы көп мамандық қандай? «Ойыңды дәлелде» пікірлесу Тапсырма бойынша қатысушы өзі келіспейтін тұжырымды берілген тұжырымдардан бөліп алып, ойын анық, ашық түрде жариялайды. «Саған не тілесем екен, менің қымбатты досым?» жаттығу Өз ойыңыздағы бақыт құсының суретін салып, қанатына тілек жазып, парталасыңа сыйлау. Пікірлесу, талдау: Осы күннен не алдыңыз? Қорытынды: Адам, өмірінде екі - ақ нәрсесі дұрыс болса болғаны өзін бақыттымын деп санайды екен. Біріншісі - мамандық, екіншісі - адал жар.
|
Поиск
Календарь
Друзья сайта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||