Меню сайта
Категории раздела
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
ЭКСПО-2017
№ 9 мектеп-лицейінде «ЭКСПО -2017» Халықаралық арнайыландырылған көрмесін өткізу бойынша «ЭКСПО -2017», «G-Global» ақпараттық стентті безендіріліп , Халақаралық « G-Global- ЭКСПО -2017» қоғамдық қозғалысына оқушыларды қатыстыру үшін топтар әр түрлі топтар құрылып оқушылары арасында түрлі іс-шаралар өткізіліп жатыр. «EXPO-2017»төңірегінде мектебімізде «Үйірменің үйретері мол»тақырыбында қабырға стенді ұйымдастырылды. Сонымен біргелікте мектеп-лицецімізде үйірмелер бірглікте жұмыстар алып баруда. Қараша айынан бастап мектеп оқушылары арасында «Қазақстан – менің болашағым» ғылыми жобалар конкурысын жалғасуда .Онда оқушылар белсене қатынасып жүлделі орын иеленуде .
№ 9 мектеп-лицейінде «Біз -болашақ энергиясымыз» жалпы халықтық акциясы аясында Флешмобтар ЭКСПО -2017 арналған шағын турнирлер
Робототехника (робот және техника; ағылш. Robotic s — роботика) – роботтардың құрылысымен, жұмысы мен қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және электронды инженерия мен компьютер ғылымдарын 3D-технология архитектуралық визуалдауда, автомобиль жарнамалары мен компьютерлікойындар жасауда қолданылады.Үшөлшемді компьютерлік графика- өте кең сала, ол машина жасауда,архитектурада, құрылыста, медицинада,археологияда, тренажерлар құруда,кино мен теледидарда қолданыс тапқан.Техниканы жетілістіру және3D моделдермен жұмыстықарапайымдастыру арқылыүш өлшемді графика үйреншіктіжазық бейнелерді ығыстыра отырып,өмірдің ажырамас бір бөлігіне айналары сөзсіз.
«Робототехника», «Болашақ инженерлер», және «Үш өлшемді модельдеу» бойынша мектепшілік олимпиада II –турда өтілді .
Робототехника бойынша мектепшілік олимпиада қатысушылар – 6 сынып оқушылары. Әділқазы алқасы:
Олимпиадаға әр сыныптан үздік деген оқушылар таңдалып алынып, төмендегі оқушыларға жүлделі орындар тағайындалды:
|
Поиск
Календарь
Друзья сайта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||